OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Audimpex » Servis a podpora » Stav servisní zakázky

Stav servisní zakázky

Zde si můžete sami ověřit stav vaší servisní zakázky nebo reklamovaného zboží a to on-line prostřednictvím služby. Uveďte váš kontaktní email, uvedený při registraci v reklamačním protokolu a číslo zakázky. Na váš email obdržíte požadovanou informaci o stavu Vaší servisní zakázky / reklamace. Do formuláře zadejte výrobní číslo produktu, které je uvedeno ve vašem zakázkovém servisním listě (včetně počátečních písmen před vlastním výrobním číslem produktu, např.: SZL 010103). Uvedením správných a úplných údajů urychlíte proces ověřování stavu Vaší servisní zakázky. Děkujeme.

DOTAZ NA STAV SERVISNÍ ZAKÁZKY:

 

Zvýrazněné položky jsou povinné.