OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Audimpex » FAQ

FAQ

Zde najdete nejčastěji se opakující otázky. Pokud nenajdete odpověď, zeptejte se nás.

SEZNAM TÉMAT

FAQ: Ceny Ceny FAQ: Zboží Zboží
FAQ: Objednávky Objednávky FAQ: Doprava Doprava
FAQ: Platby Platby za zboží FAQ: Záruka Záruka
FAQ: Manuály a software Manuály a software FAQ: Technická podpora Technická podpora
FAQ: Zákaznická karta Zákaznická karta PFA FAQ: Reklamace Reklamace
FAQ: Servis Servis a opravy FAQ: Obecné dotazy Obecné dotazy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBJEDNÁVKY

Kde mohu zakoupit produkty značky Vestax?

  • Produkty japonské značky Vestax můžete zakoupit přímo v našem obchodě; garantujeme vám nejvýhodnější ceny přímo od dovozce. Seznam autorizovaných dealerů je uveden na našem webu v sekci Servis a podpora. S ohledem na záruky, technickou podporu, servis i bonusový systém doporučujeme nakupovat Vestax pouze u autorizovaných dealerů Vestax, kteří vlastní námi udělený certifikát. Vyhnete se tak později případným, ale zbytečně složitým komplikacím při případných reklamacích.

Jak se dozvím o stavu mé objednávky?

  • Pokud je objednávka úspěšně odeslána, obdržíte vzápětí na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci, potvrzení o přijetí objednávky. K ověření objednávky Vás budou kontaktovat naši pracovníci rovněž telefonicky. O stavu Vaší objednávky budete informováni průběžně e-mailem. Pokud je u zboží symbol "Na zakázku" nebo "Na cestě", budeme Vás informovat přednostně telefonicky o lhůtě dodání.

Kdy mohu zboží značky Vestax, které jsem objednal, očekávat?

  • Standardní dodací lhůta dodání zboží v ČR je 24 hodin od podání zásilky k přepravě, pokud objednávku obdržíme podle požadavků uvedených v našich Obchodních podmínkách stanovenými komunikačními prostředky a bude zaplacena prostřednictvím vybrané platební metody. O vyřízení Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu a samozřejmě také telefonicky.

Pokud si objednám zboží přes internet, mohu si jej vyzvednout osobně?

  • Samozřejmě. Lze využít služby "Osobní odběr na pobočkách Uloženka.cz". Pokud tedy nebudete k zastižení na vaší doručovací adrese, abyste mohli zásilku včas převzít, služba Uloženka.cz vám pomůže. Zboží vám doručíme na vámi vybranou pobočku obchodní sítě Uloženka.cz poblíž vašeho bydliště a vy si ji vyzvednete osobně na pobočce Uloženka.cz později, podle vašich časových možností. Doručená zásilka zde na vás bude čekat až dva týdny od jejího přijetí na pobočce.

Pokud nakoupím zboží značky Vestax jinde, budu mít u vás zajištěn záruční servis?

  • Ano, pokud zboží naší značky Vestax zakoupíte u autorizovaného dealera Vestax v ČR, máte u nás zajištěny veškeré výhody. V případě, že však nenalezneme výrobní číslo Vámi reklamovaného zboží v naší databázi, není možné u nás záruku uplatňovat. Vestax nestanovil globální záruku. Jestliže byste chtěli záruku uplatnit, musíte reklamovat u toho prodejce, kde jste výrobek zakoupili. Prodejce je ze zákona povinen Vám záruku zabezpečit.
◄ zpět na seznam témat

CENY

Nabízíte i nějaké zlevněné zboží?

  • Ano. Pravidelně nabízíme výrobky Vestax se slevou a to buď v rámci sezónních prodejních akcí nebo v rámci výprodeje, kde se jedná o výrobky buď rozbalené, vrácené zákazníky či výrobky použité v rámci předváděcích akcích a různých výstav. Tyto výrobky jsou samozřejmě s plnou zárukou a jejich seznam s cenami najdete v našem eshopu v sekci Akční slevy a doprodej.

Našel jsem nižší cenu u jiného prodejce. Mohu dostat lepší nabídku?

  • Pokud se u Vámi vybraného zboží v popisu zobrazuje symbol "Garance nejlepší ceny" (symbol české koruny), můžete získat lepší nabídku za předpokladu, že nás budete kontaktovat pomocí vyplněného formuláře "Garance nejlepší ceny" a zároveň budete splňovat veškeré podmínky v této garanci zveřejněné.

Když mi dáte 10% slevu, zboží u vás ihned objednám. Dohodneme se?

  • Nemáme dvojí ceník pro smlouvající a nesmlouvající zákazníky. Naším úkolem není za každou cenu zboží prodat, ale navázat dlouhodobou a oboustranně úspěšnou spolupráci a nabídnout nejlepší možné služby na českém trhu. Japonská značka Vestax je prestižní značkou ve svém oboru na světovém trhu; nemáme tedy zapotřebí takovým jednáním poškozovat ostatní zákazníky.

Kde naleznu ceník produktů Vestax?

  • Maloobchodní ceník produktů značky Vestax již nevydáváme a aktuální platné ceny naleznete přímo v našem eshopu Vestax, kde jsou ceny průběžně aktualizovány. Aktuální maloobchodní ceny si rovněž můžete ověřit v našem obchodním oddělení. Distribuční ceníky (pro velkoobchodní odběratele) jsou k dispozici výhradně autorizovaným dealerům pro Českou a Slovenskou republiku a tyto ceníky zásadně nezasíláme.
◄ zpět na seznam témat

PLATBY ZA ZBOŽÍ

Jakým způsobem mohu zaplatit?

  • Způsoby platby jsou uvedeny v našich Obchodních podmínkách (odst. VIII čl. 1); za zboží je možné zaplatit bankovním převodem, online platební kartou přes GoPay, PayPal (pro objednávky nad 2.000,- CZK) anebo v případě, jste-li registrovaným zákazníkem (držitelem karty PFA) dobírkou při převzetí zboží prostřednictvím vybraného přepravce. Další informace o platebních možnostech naleznete v sekci Platební možnosti.

Kdy mi zašlete objednané zboží?

  • Zboží, které jste si objednal v našem e-shopu při platbě předem (on-line GoPay, PayPal, platba bankovním převodem) vám doručíme vámi zvoleným způsobem až po zaplacení. Je tedy zapotřebí objednávku nejen vyplnit a odeslat ale také dokončit platbu on-line zvolenou platební metodou přes platební bránu GoPay nebo PayPal. O úspěšné realizaci on-line platby vám bude doručen potvrzovací e-mail přímo z platební brány.

Proč nezasíláte zboží na dobírku?

  • Zboží na dobírku zasíláme pouze našim registrovaným a zavedeným (t.j ověřeným) zákazníkům. Pokud u nás nakupujete poprvé, podruhé nebo potřetí, pak můžete zvolit platbu předem on-line (GoPay, PayPal) a zboží vám po zaplacení doručíme standardními metodami. Chráníme tím poctivé zákazníky, kteří si odeslané dobírkové zásilky vyzvedávají a bráníme tím zvyšování nákladů na dopravu v důsledku vracení nevyzvednutých zásilek, které by se pak promítlo do cen přepravy pro ostatní zákazníky. Věříme, že toto opatření pochopíte.
◄ zpět na seznam témat

DOPRAVA

Jakým způsobem zasíláte zboží?

  • Způsoby dopravy zboží jsou uvedeny v našich Obchodních podmínkách, zasíláme prostřednictvím České pošty, PPL nebo DHL Express. Zboží je možné zaplatit předem bankovním převodem, on-line platební kartou přes platební brány GoPay a PayPal. V případě, jste-li zavedeným a registrovaným zákazníkem, pak lze zboží zaslat dobírkou, kdy platíte při převzetí zboží doručeného prostřednictvím vybraného přepravce. Informace o způsobech zasílání zboží najdete v sekci Doprava zboží

Co když nemohu z časových důvodů zásilku na mé adrese převzít?

  • Při platbě on-line předem lze využít služby "Osobní odběr na pobočkách Uloženka.cz" Pokud tedy nebudete k zastižení na vaší doručovací adrese, abyste mohli zásilku včas převzít, služba Uloženka.cz vám pomůže. Zboží vám doručíme na vámi vybranou pobočku obchodní sítě Uloženka.cz poblíž vašeho bydliště, a vy si ji vyzvednete osobně na pobočce Uloženky.cz později, podle vašich časových možností. Doručená zásilka zde bude na vás čekat až dva týdny od jejího přijetí na pobočce. Dobu uložení lze po předchozí dohodě rovněž prodloužit.
◄ zpět na seznam témat

ZBOŽÍ

Nabízíte i nějaké zlevněné zboží?

  • Ano. Pravidelně nabízíme výrobky Vestax se slevou a to buď v rámci sezónních prodejních akcí nebo v rámci výprodeje, kde se jedná o výrobky buď rozbalené, vrácené zákazníky či výrobky použité v rámci předváděcích akcích a různých výstav. Tyto výrobky jsou samozřejmě s plnou zárukou a jejich seznam s cenami najdete v našem eshopu v sekci "Akční nabídky a doprodej".

Když nemáte zboží skladem, za jak dlouho bude dostupné?

  • Snažíme se neustále doplňovat naše distribuční skladové zásoby. Protože jsme výhradním distributorem a dovozcem značky Vestax pro ČR a SR, máte u nás jistotu, že se zboží jako první objeví vždy v našem obchodě a u našich autorizovaných dealerů. Může se ale stát, že se výrobce vlivem okamžitého nárůstu celosvětové poptávky na určitý typ produkt dostane do časového prodlení. Proto je vhodné se o konkrétní dostupnosti zboží, které skladem ani na cestě k nám není, informovat v našem Obchodním oddělení.

Co to znamená, když je uvedena informace o dostupnosti "zboží na cestě"?

  • Tato informace pro Vás znamená, že takto označené zboží máme objednané u výrobce a často známe i termín jeho dodání do distribučního skladu. Pokud máte již zboží objednáno, přibližný termín dodání Vám přijde automaticky e-mailem. Informace o termínu dodání Vám též poskytne náš obchodník, který Vás bude kontaktovat v rámci objednávky telefonicky. Více viz Původce nakupováním.

Co to znamená, když je uvedena informace o dostupnosti "zboží na zakázku"?

  • Tato informace pro Vás znamená, že takto označené zboží objednáváme u výrobce především na zakázku, neboť se jedná zpravidla o malosériovou nebo kusovou zakázkovou výrobu. Termín jeho dodání se liší podle druhu zboží. Pokud máte již zboží objednáno, přibližný termín dodání Vám přijde automaticky e-mailem. Informace Vám též poskytne náš obchodník. Více viz Průvodce nakupováním.

Mám si u vás zaregistrovat výrobek Vestax?

  • Ano. Z registrace výrobku Vám plynou určité zákaznické výhody a nadstandardní bonusy (viz sekce Registrace výrobku). Pokud jste tedy výrobek zakoupili u nás anebo u našich autorizovaných dealerů, Vaše registrace se Vám vyplatí. Výrobek si můžete zaregistrovat zde. Pokud jste si výrobek dovezli individuálně (ze zahraničí) nebo zakoupili u neautorizovaného prodejce, i v tom případě se můžete zaregistrovat, nicméně zákonem stanovenou záruční lhůtu lze uplatňovat pouze u zahraničního obchodníka nebo toho prodejce, který vám výrobek prodal. 
◄ zpět na seznam témat

MANUÁLY A SOFTWARE

Kde seženu manuál k výrobku popř. aktualizace firmware ke stažení?

  • Manuál je přiložen vždy k nově zakoupenému výrobku. Pokud potřebujete jiný manuál nebo aktualizační soubory software či firmware, HW ovladače atd., tyto jsou dostupné pouze po příslušné registraci pro naše stálé zákazníky držitele Vestax PFA karet, anebo za příslušný poplatek. Zaregistrujte si Váš výrobek jedná-li se o výrobek, který byl zakoupen poprvé u nás (tj. který na český trh uvedla naše společnost a jedná se o jeho první prodej - uvedení do provozu). U každého námi dodávaného nového výrobku je přiložen návod v českém jazyce, bezpečnostní pokyny, potřebný software a další informace pro spotřebitele.

Co když jsem výrobek zakoupil v bazaru nebo v zahraničí?

  • Pokud jste výrobek zakoupili mimo naší oficiální distribuci (v bazaru, v zahraničí, mimo oficiální prodejní síť apod.) nelze využít našich služeb ale máte možnost zíkat stejné služby, jako byste výrobek zakoupili přímo u nás. To vyžaduje pouze dokoupit si VIP Zákaznickou kartu Vestax PFA (Passport Full Access). Tato služba vám následně umožní získat nejen CZ manuály ale i další dokumentaci k výrobku a přístup k aktualizacím firmware, software, ovladačů a technickou podporu v českém jazyce i další zvýhodněné služby jako slevy na servis a bonusy. Pokud potřebujete pouze duplicitní manuál, ten lze koupit v našem e-shopu.

Proč musím platit za PDF manuál ke stažení?

  • Podle evropské zákonné úpravy se na uživatelský manuál (dále uvádíme jako zkratku "UM") v jakékoliv formě (tedy i v elektronické podobě - soubory PDF) pohlíží stejným způsobem, jako na jakékoliv jiné dílo s ochrannými autorskými právy a jeho poskytování komukoliv bez ohledu na nároky, se považuje za službu. U nás je tato služba zpoplatněna. Zákazník samozřejmě ke každému novému výrobku Vestax UM obdrží automaticky. Pokud si ale chce pořídit další UM - například stažením v elektronické verzi PDF anebo UM ztratí nebo si zakoupí produkt z druhé ruky (např. v bazaru) a UM k němu prodávající nedodal, potom za tuto službu čili "pořízení nového UM" musí uhradit paušální poplatek. Výhodu mají stálí zákazníci - držitelé VIP zákaznických karet Vestax PFA, kteří mají takové služby zahrnuty v ceně balíčku. Jedná-li se o dodání UM v tištěné podobě, pak je tato služba zpoplatněna obdobně.
◄ zpět na seznam témat

ZÁRUKA

Jaká je záruka na zboží značky Vestax?

  • Standardní záruční doba na výrobky značky Vestax je dle zákona 24 měsíců. Smluvně může být záruka prodloužena na 36 měsíců, jedná-li se o registraci výrobku v našem systému distributora značky Vestax Zaregistrujte Váš výrobek a zároveň, jedná-li se o výrobek, který na český trh uvedla naše společnost. U každého námi dodávaného výrobku je přiložen orignální záruční list Vestax v českém jazyce. Pokud produkt Vestax zakoupíte v zahraničí, záruku u nás uplatnit nelze! Musíte se obrátit na zahraničního prodejce, u kterého jste produkt koupili. To se týká rovněž technické podpory, záručního servisu, poradenství a dalších služeb. Na produkty, které jsou v naší nabídce (e-shopu) označeny symboly "na zakázku" (zakázková výroba) se vztahuje záruka 6 měsíců, není-li uvedeno jinak. Na opravy se poskytuje zákonná záruka 3 měsíce.

Jak je to se zárukou u koupi tzv. z druhé ruky?

  • Pokud se jedná o zakoupení výrobku Vestax tzv. "z druhé ruky" (například na internetové aukci, v bazaru, na zahraničním aukčním serveru nebo jiným způsobem, kdy kupujete výrobek od původního majitele), je třeba si uvědomit, že záruku na výrobek poskytl prodávající původnímu majiteli (kupujícímu) a tedy, že záruka na další případné majitele výrobku nepřechází. Dle zákona je možné reklamaci uplatnit pouze na základě písemné plné moci od původního majitele. Nestačí tedy mít k výrobku např. původní záruční list. Mějte to na paměti, pokud budete chtít výhodně nakupovat tzv. "z druhé ruky". Takový nákup přináší i další možná rizika. Záruka se přenáší pouze převodem práv, která vyplývají ze záruky, postoupením pohledávky. Postoupit je možné jednak právo z vady již existující (nárok, který má nynější prodávající spotřebitel vůči obchodníkovi, který mu věc prodal), jednak z vad, které by se na věci mohly vyskytnout v budoucnu a na které se vztahuje záruka. Postoupení pohledávky vyžaduje vždy písemnou formu notářsky ověřenou.

Lze uplatnit přechod záruky?

  • Pokud jste výrobek značky Vestax zakoupili před datem 1.10.2012, pak je zapotřebí uplatňovat záruku u toho prodejce, kde jste tento výrobek zakoupili, protože naše společnost nepřebírá záruky na výrobky na náš trh uvedené jinou právnickou osobou (firmou). Za povinnosti, vyplývající ze zákonem stanovené záruční lhůty (§ 619 a násl. Občanského zákoníku) na výrobky Vestax, uvedené na český trh před datem oficiálního vzniku zastoupení Vestax ČR/SR společností Audimpex s.r.o., nese odpovědnost ten, kdo tyto výrobky na náš trh uvedl, tedy předchozí distributor anebo obchodník, který výrobek značky Vestax dovezl do České republiky individuálně a následně vám ho prodal. Budete-li mít jakékoliv nejasnosti, obraťte se na naše Obchodním oddělení.

Jak je to se zárukou po vyhlášení konkurzu výrobce Vestax Corporation od ledna 2015?

  • Touto problematikou se podrobně zabývá článek, zveřejněný na našich webových stránkách. Za veškeré záruky na původní výrobky Vestax, vyrobené a na trh uvedené do roku 2014 včetně, zodpovídá od 5.1.2015 Vestax Corporation Ltd. 1-18-6 Wakabayashi, Setagaya-ku, Tokyo 154 0023, Japan. Veškeré škody takto spotřebiteli vzniklé je nutno uplatňovat u správce konkurzní podstaty. Článek naleznete zde.
◄ zpět na seznam témat

REKLAMACE

Jak správně postupovat v případě reklamace?

  • Podrobné informace o tom, jak postupovat v případě reklamace, naleznete v našem Reklamačním řádu. Správný postup při reklamaci, co všechno musí Vaše reklamace obsahovat a jak má vypadat zboží k reklamaci zasílané přepravní službou nebo poštou najdete přehledně v tomto zkráceném manuálu.

Jak zjistím, co se děje s mojí reklamací?

  • O stavu Vaší reklamace Vás budeme pravidelně informovat. Pokud budete potřebovat vědět v daném okamžiku stav Vaší reklamace, doporučujeme Vám využít možnosti sledovat Vaší reklamaci na e-mailu pomocí naší služby "Stav servisní zakázky". Tuto službu naleznete v sekci Servis a podpora zde.
◄ zpět na seznam témat

SERVIS A OPRAVY

Kam se mám obrátit na servis s přístrojem Vestax?

  • S přístrojem Vestax se můžete obrátit na náš servis pro Českou republiku v Praze nebo pro Slovenskou republiku v Bratislavě. Doporučujeme kontaktovat servisy prostřednictvím našich stránek, kde zároveň zjistíte aktuální volnou kapacitu servisu (možnou dobu opravy) a předběžný odhad ceny opravy. Kontakty na naše servisní střediska naleznete v sekci Autorizovaný servis.

Opravujete starší výrobky značky Vestax, které jsou již po záruce?

  • Ano, opravujeme výrobky až do roku výroby 1995, pokud jsou přímo u výrobce dostupné náhradní díly, rádi Vám poskytneme i pozáruční servis na jakékoliv výrobky značky Vestax za co nejpříznivější cenu. Ta závisí na typu produktu, charakteru závady a ceně náhradních dílů. Jako distributor máme přístup k nejrozsáhlejší celosvětové databázi náhradních dílů a součástkové základně. Další informace získáte v našem Servisním oddělení.

U koho mám uplatnit záruku, pokud jsem výrobek značky Vestax zakoupil před datem 1.10.2012?

  • Protože je oficiální zastoupení japonské značky Vestax v ČR naší společností datováno od 1.10.2012, zákonné záruky na výrobky této značky, zakoupené před tímto datem musíte z pohledu Vás, coby spotřebitele, uplatňovat tam, kde jste výrobek zakoupili. Pokud máte s tímto uplatněním záruky potíže, kontaktujte naše Servisní oddělení. Neváhejte nám nahlásit i jakákoliv ostatní pochybení Vašeho lokálního prodejce, vztahující se k naší značce Vestax. Uvítáme Vaše názory, náměty a připomínky. Naše právní oddělení je připraveno pomoci Vám ve sjednání nápravy a nalezení řešení, které vám pomůže.
◄ zpět na seznam témat

TECHNICKÁ PODPORA

Potřebuji zjistit, jak se má nastavit výrobek Vestax, kam se mám obrátit?

  • Pokud jste přístroj zakoupili u nás, kontaktujte nejlépe technickou podporu - Helpdesk. Pokud jste ale přístroj koupili jinde, pak kontaktujte nejprve svého obchodníka nebo toho, kdo vám přístroj prodal. Helpdesk slouží přednostně našim stálým a registrovaným zákazníkům, držitelům karet Vestax PFA. Váš požadavek bude vyřízen až poté, co se uvolní kapacita a to v takovém pořadí, v jakém došel a v základním informačním rozsahu.

Výrobek mi nefunguje správně, potřebuju se poradit.

  • Pokud si nebudete vědět rady s nějakým technickým problémem a budete potřebovat odbornou konzultaci, máte-li nečekané technické obtíže s přístrojem nebo požadujete řešení v souvislosti s jeho údržbou či provozem, využijte naší služby Help Desk. Pokud jste zákazník se zaregistrovaným výrobkem, který jste zakoupil v naší oficiální prodejní síti, máte k dispozici též Hot-line službu. Pokud jste výrobek zakoupil jinde, máte možnost získat tyto služby dokoupením zákaznické karty "Passport Full Access". Kartu lze zakoupit v našem e-shopu.

Koupil jsem přístroj Vestax po záruce a chybí mi návod.

  • U každého námi dodávaného nového přístroje byl přiložen návod a další informace pro spotřebitele. Pokud jste jej zakopupil u nás, kontaktujte Helpdesk, na základě vaší registrace a přiděleného čísla vám bude poskytnut zdarma náhradní. Pokud jste přístroj koupili z druhé ruky, lze originální manuály nebo návody na instalaci a aktualizaci SW/FW získat za nepatrný poplatek v našem eshopu (odkaz zde).

Proč nemohu volně stáhnout český/slovenský manuál z vašeho webu?

  • Tištěné manuály v českém jazyce jsou nedílnou součástí každého originálního balení nově zakoupených výrobků značky Vestax, jestliže pocházejí z naší oficiální distribuce v ČR. Pokud ale zakoupíte výrobek mimo oficiální distribuční síť, je na tom, kdo Vám zboží prodal, aby Vám k němu zajistil český návod k použití. České návody jsou duševním vlastnictvím naší společnosti coby distributora a podléhají autorským právům. Pouze zakoupením výrobku Vestax v oficiální distribuční síti máte nárok od nás k výrobku dostat český manuál. Pokud zakoupíte výrobek mimo oficiální obchodní síť v ČR/SR, jedná se o tzv. šedý dovoz a je v takovém případě věcí daného obchodníka, aby Vám český/slovenský návod opatřil. Více se o této problematice dozvíte v tomto článku.
◄ zpět na seznam témat

ZÁKAZNICKÁ KARTA PFA

Co to je karta PFA a k čemu mi bude dobrá?

  • Pokud nejste našim zavedeným stálým zákazníkem (s registrací), pak vám zákaznická karta PFA (Vestax Passport Full Access)  přinese spoustu výhod: získáte přístup do uživatelské sekce "Moje zóna", přístup k dokumentaci a aktualizačnímu software/firmware výrobce, získáte slevy na příští nákupy produktů značky Vestax a také slevy na nákup originálních náhradních dílů a slevy servisních prací. O všech dostupných výhodách naší zákaznické karty Vestax PFA se prosím informujte na této stránce.

Proč nejsou informace přístupné všem bez rozdílu?

  • Zákaznické karty PFA přinášejí výhody našim stálým a ověřeným zákazníkům. Od 5. ledna 2015, kdy se japonská společnost Vestax Corporation nachází ve zvláštním režimu, přešly automaticky náklady na technickou podporu a záruční servis na jednotlivé distributory, což v praxi znamená, že zákazníci, kteří výrobky nezakoupili přes naší tuzemskou distribuční síť, nemohou využívat stejných služeb jako zákazníci, kteří výrobky zakoupili u nás nebo v naší distribuční síti. Abychom mohli nabídnout podporu všem uživatelům, mají nyní možnost tyto služby získat pořízením vlastní zákaznické karty Vestax PFA.

Jsem uživatelem značky Vestax, zakoupil jsem produkt u vás ale kartu nemám.

  • Pokud jste již naším stálým zákazníkem a splňujete limit pro získání karty, který představuje podmínka, že jste v posledních dvou letech (2015-2016) u nás zakoupil zboží či služby v celkové hodnotě více jak 20.000 CZK bez DPH, anebo jste v tomto období nakoupil více jak 6x, pak máte kartu Vestax PFA automaticky zřízenou zdarma a služby můžete využívat bez dalších úkonů. Ověřit si tyto informace můžete jednoduše položením dotazu na naši zákaznickou podporu Helpdesk.
◄ zpět na seznam témat

OBECNÉ DOTAZY

Proč nebyl Vestax tak dlouho v České republice nikým zastupován?

  • Zastupování zahraničních značek není zpravidla ovlivněno jenom zájmem daného výrobce, mít své zastoupení v určitém teritoriu. Musí mít spolehlivého obchodního partnera, který zastoupení v dané zemi kvalitně buduje a také spravuje. U firmy která v minulosti značku zastupovala došlo ke změnám a nebyla dále schopna zastoupení japonského výrobce zabezpečit. Bývalý distributor upustil od záměru Vestax dále zastupovat a japonská značka musela hledat nového partnera v ČR a SR. Audimpex má silné personální zázemí, nezávislé finanční zdroje a především se věnuje zastupování jediné značky. K tomu disponuje velkým týmem specialistů. Proto si mohou být naši zákazníci jisti, že se jim dostane nadstandardní péče, tak, jak je to obvyklé u vyspělých prémiových zahraničních značek, mezi které Vestax náleží.

Jak to bude se značku Vestax do budoucnosti?

  • Japonská značka se dostala do potíží ke konci roku 2014 a počátkem roku 2015 bylo v Tokiu zahájeno insolvenční řízení. Úpadek výrobce Vestax Corporation Ltd. automaticky neznamená zánik značky jako takové. Ta bude (stejně jako jiné světové prémiové značky, např. Motorola, Nokia, Leica atd. které měly v minulosti podobný příběh) žít dál. Bude záležet na novém investorovi, který již o značku projevil zájem. V lednu 2016 v oficiální tiskové zprávě (v originální znění zde) se původní zakladatel společnosti Vestax Corporation Ltd. z roku 1976 rozhodl vrátit a se svojí korporací STP pokračovat v tradici pod rebrandem značky StpVx. Sledujte naše webové stránky, kde se dozvíte další informace, jak budou postupně přicházet.
◄ zpět na seznam témat

 

 

.

infoidea Tip:  Nenašli jste zde odpověď na Vaši otázku ? Neváhejte nám položit svůj  vlastní dotaz ►