OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

FAQ

Dear customers, here are the most frequently asked questions - FAQ. Choose directly a topic, that interests you.

LIST OF TOPICS

FAQ: Obecné dotazy General questions FAQ: Zboží Goods
FAQ: Objednávky Orders FAQ: Doprava Shipment
FAQ: Platby Payments FAQ: Záruka Warranty
FAQ: Manuály a software Manuals & softwares FAQ: Technická podpora Technical support
FAQ: Zákaznická karta Customer Card PFA FAQ: Reklamace Complaint
FAQ: Servis Service & repair FAQ: Ceny Prices

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ORDERS

How can I order Vestax products?

  • You can buy the Japanese Vestax products, accessories and spare parts directly at our megastore; we guarantee you the best prices directly from the manufacturer. How to buy can be found in this section Shopping Guide.

Do you send shipments to another countries outside the Europe?

  • Of course yes. We also ship goods to countries outside the Europe. When ordering, you specify your destination. Transport costs are different by country of destination. The goods we send by valuable insured shipment.

How do I know about my order status?

  • If an order is successfully sent, you will receive an acknowledgment of receipt of your order at the email address you entered when registering. In order to verify the order, our staff will also contact you by phone. You will be informed by e-mail about the status of your order. If there is a "On order" or "On the way", symbol is colored the orange or yellow. We will inform you preferably by email of the approximate delivery date.

When can I expect the Vestax products I ordered?

  • The standard delivery time for delivery of goods to EU countries is maximum 5 days after the dispatch shipment, if we receive the order according to the requirements stated in our Terms and Conditions by means of communication means and will be paid through the selected payment method. You will be informed by e-mail about the processing of your order.

Pokud si objednám zboží přes internet, mohu si jej vyzvednout osobně?

  • Samozřejmě. Lze využít služby "Osobní odběr na pobočkách Uloženka.cz". Pokud tedy nebudete k zastižení na vaší doručovací adrese, abyste mohli zásilku včas převzít, služba Uloženka.cz vám pomůže. Zboží vám doručíme na vámi vybranou pobočku obchodní sítě Uloženka.cz poblíž vašeho bydliště a vy si ji vyzvednete osobně na pobočce Uloženka.cz později, podle vašich časových možností. Doručená zásilka zde na vás bude čekat až dva týdny od jejího přijetí na pobočce.

Pokud nakoupím zboží značky Vestax jinde, budu mít u vás zajištěn záruční servis?

  • Ano, pokud zboží naší značky Vestax zakoupíte u autorizovaného dealera Vestax v ČR, máte u nás zajištěny veškeré výhody. V případě, že však nenalezneme výrobní číslo Vámi reklamovaného zboží v naší databázi, není možné u nás záruku uplatňovat. Vestax nestanovil globální záruku. Jestliže byste chtěli záruku uplatnit, musíte reklamovat u toho prodejce, kde jste výrobek zakoupili. Prodejce je ze zákona povinen Vám záruku zabezpečit.
back to list of topics

PRICES

Do you also offer some discounted goods?

  • Yes. We regularly offer Vestax products at discounts either in seasonal sales or in sales, where products are either unpacked, returned by customers or products used for demonstration events and various exhibitions. These products are of course with warranty and their list of prices can be found in the section Discounts and Sale.

Našel jsem nižší cenu u jiného prodejce. Mohu dostat lepší nabídku?

  • Pokud se u Vámi vybraného zboží v popisu zobrazuje symbol "Garance nejlepší ceny" (symbol české koruny), můžete získat lepší nabídku za předpokladu, že nás budete kontaktovat pomocí vyplněného formuláře "Garance nejlepší ceny" a zároveň budete splňovat veškeré podmínky v této garanci zveřejněné.

Když mi dáte 10% slevu, zboží u vás ihned objednám. Dohodneme se?

  • Nemáme dvojí ceník pro smlouvající a nesmlouvající zákazníky. Naším úkolem není za každou cenu zboží prodat, ale navázat dlouhodobou a oboustranně úspěšnou spolupráci a nabídnout nejlepší možné služby na českém trhu. Japonská značka Vestax je prestižní značkou ve svém oboru na světovém trhu; nemáme tedy zapotřebí takovým jednáním poškozovat ostatní zákazníky.

Where can I find the Vestax pricelist?

  • We do not issue the retail price list for Vestax products, and current prices are available at our Vestax eshop, where prices are continuously updated.
back to list of topics

PAYMENTS

How can I pay my order?

  • For all goods can be paid by online payment VISA / MC card via GoPay Security SSL gate or bank transfer. Detailed information about payment options can be found in the Payment Options section.

When do you send my ordered goods?

  • The goods you ordered in our megastore and paid by the chosen payment method will be delivered to you after you have credited your payment to our account. Please note that card payment transactions through payment gateways are settled in the payment system after three days, and the payment will only arrive the day after the clearing. The fastest way of payment is therefore a bank transfer (payment is credited within three business days, if it is a payment within EU countries).

Proč nezasíláte zboží na dobírku?

  • Zboží na dobírku zasíláme pouze našim registrovaným zavedeným (t.j ověřeným) zákazníkům, kteří u nás nakupují pravidelně a dlouhodobě. Pokud u nás nakupujete poprvé, podruhé nebo potřetí, pak můžete zvolit platbu předem on-line (GoPay, PayPal, bankovní převod) a zboží vám po zaplacení doručíme standardními metodami. Chráníme tím poctivé zákazníky, kteří si odeslané dobírkové zásilky vyzvedávají a bráníme tím zvyšování nákladů na dopravu v důsledku vracení nevyzvednutých zásilek, které by se pak promítlo do cen přepravy pro ostatní zákazníky. Věříme, že toto opatření pochopíte.
back to list of topics

SHIPMENT

How do you ship the goods?

  • Methods of shipment ordered goods - there are several ways. Preferably we send the goods through the International Post Service (as a valuable shipment = insured international consignment). Another methods of sending the goods from our megastore is of course by DHL Worldwide Services Parcel or DPD Services Parcel.

Do you send shipments to UK and Norway?

  • Of course yes. We ship goods to all countries of Europe, including United Kingdom. We also send goods to the Nordic countries (e.g. Norway, Finland, Sweden) or the Baltic countries (Estonia, Lithuania, Latvia).

Do you send shipments to another countries outside the Europe continent?

  • Of course yes. We also ship goods to countries outside the Europe continent. When ordering, you specify your destination. Transport costs are different by country of destination. The goods we send by valuable insured shipment. The freight rate for countries outside Europe (North and South America, Asia, Australia, Africa and Pacific region) is different, least 75 USD. Shipments are always insured parcel.

Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?

  • Tato metoda není momentálně dostupná, protože vaše objednané zboží k vám putuje z našeho skladu, který se nachází mimo území České republiky. Využijte prosím námi doporučený způsob dodání "Nejvýhodněji až domů". Při zadání této volby dopravy pro vás vybereme nejvýhodnějšího přepravce ve vašem regionu s důrazem na rychlost a spolehlivost dodání objednaného zboží.

Co když nemohu z časových důvodů zásilku na mé adrese převzít?

  • Při platbě on-line předem lze využít služby "Osobní odběr na pobočkách Uloženka.cz" Pokud tedy nebudete k zastižení na vaší doručovací adrese, abyste mohli zásilku včas převzít, služba Uloženka.cz vám pomůže. Zboží vám doručíme na vámi vybranou pobočku obchodní sítě Uloženka.cz poblíž vašeho bydliště, a vy si ji vyzvednete osobně na pobočce Uloženky.cz později, podle vašich časových možností. Doručená zásilka zde bude na vás čekat až dva týdny od jejího přijetí na pobočce. Dobu uložení lze po předchozí dohodě rovněž prodloužit.
back to list of topics

GOODS

Do you also offer some discounted goods?

  • Yes. We regularly offer Vestax products at discounts either in seasonal sales or in sales, where products are either unpacked, returned by customers or products used for demonstration events and various exhibitions. These products are of course with warranty and their list of prices can be found in the section Discounts and Sale.

If you do not have stock in stock, how long will it be available?

  • We strive to continuously complement our distribution stock. Period can range from one to three weeks. In this case, it is advisable to inform our store. Delivery dates vary by type of goods. If you already have goods ordered, the approximate delivery date will arrive automatically by e-mail.

Co to znamená, když je uvedena informace o dostupnosti "zboží na cestě"?

  • Tato informace pro Vás znamená, že takto označené zboží máme objednané u výrobce a často známe i termín jeho dodání do distribučního skladu. Pokud máte již zboží objednáno, přibližný termín dodání Vám přijde automaticky e-mailem. Informace o termínu dodání Vám též poskytne náš obchodník, který Vás bude kontaktovat v rámci objednávky telefonicky. Více viz Původce nakupováním.

Co to znamená, když je uvedena informace o dostupnosti "zboží na zakázku"?

  • Tato informace pro Vás znamená, že takto označené zboží objednáváme u výrobce především na zakázku, neboť se jedná zpravidla o malosériovou nebo kusovou zakázkovou výrobu. Termín jeho dodání se liší podle druhu zboží. Pokud máte již zboží objednáno, přibližný termín dodání Vám přijde automaticky e-mailem. Informace Vám též poskytne náš obchodník. Více viz Průvodce nakupováním.

Mám si u vás zaregistrovat výrobek Vestax?

  • Ano. Z registrace výrobku Vám plynou určité zákaznické výhody a nadstandardní bonusy (viz sekce Registrace výrobku). Pokud jste tedy výrobek zakoupili u nás anebo u našich autorizovaných dealerů, Vaše registrace se Vám vyplatí. Výrobek si můžete zaregistrovat zde. Pokud jste si výrobek dovezli individuálně (ze zahraničí) nebo zakoupili u neautorizovaného prodejce, i v tom případě se můžete zaregistrovat, nicméně zákonem stanovenou záruční lhůtu lze uplatňovat pouze u zahraničního obchodníka nebo toho prodejce, který vám výrobek prodal. 
back to list of topics

MANUALS & SOFTWARES

Where do I download the product manual or download firmware updates?

  • The printed manual is always included with the newly purchased Vestax product. Every product supplied with us is accompanied by instructions, safety instructions, software and other information for consumers. If you need a different manual, or software update files or firmware or Vestax drivers, these services are available only at the appropriate fee. This service can be ordered in the our e-shop.

Why do I have to pay for a manual download?

  • According to the European law, the customer will of course receive the printed manual automatically for each new Vestax product. This concerns cases where you want to download another manual (an electronic version of PDF) because you lost the original printed manual or you bought a product from the bazaar and the seller's manual did not ship. In this case, the customer has to pay a flat fee for this service.

Kde seženu manuál k výrobku popř. aktualizace firmware ke stažení?

  • Manuál je přiložen vždy k nově zakoupenému výrobku. Pokud potřebujete jiný manuál nebo aktualizační soubory software či firmware, HW ovladače atd., tyto jsou dostupné pouze po příslušné registraci pro naše stálé zákazníky držitele Vestax PFA karet, anebo za příslušný poplatek. Zaregistrujte si Váš výrobek jedná-li se o výrobek, který byl zakoupen poprvé u nás (tj. který na český trh uvedla naše společnost a jedná se o jeho první prodej - uvedení do provozu). U každého námi dodávaného nového výrobku je přiložen návod v českém jazyce, bezpečnostní pokyny, potřebný software a další informace pro spotřebitele.

Co když jsem výrobek zakoupil v bazaru nebo v zahraničí?

  • Pokud jste výrobek zakoupili mimo naší oficiální distribuci (v bazaru, v zahraničí, mimo oficiální prodejní síť apod.) nelze využít našich služeb ale máte možnost zíkat stejné služby, jako byste výrobek zakoupili přímo u nás. To vyžaduje pouze dokoupit si VIP Zákaznickou kartu Vestax PFA (Passport Full Access). Tato služba vám následně umožní získat nejen CZ manuály ale i další dokumentaci k výrobku a přístup k aktualizacím firmware, software, ovladačů a technickou podporu v českém jazyce i další zvýhodněné služby jako slevy na servis a bonusy. Pokud potřebujete pouze duplicitní manuál, ten lze koupit v našem e-shopu.

Proč musím platit za PDF manuál ke stažení?

  • Podle evropské zákonné úpravy se na uživatelský manuál (dále uvádíme jako zkratku "UM") v jakékoliv formě (tedy i v elektronické podobě - soubory PDF) pohlíží stejným způsobem, jako na jakékoliv jiné dílo s ochrannými autorskými právy a jeho poskytování komukoliv bez ohledu na nároky, se považuje za službu. U nás je tato služba zpoplatněna. Zákazník samozřejmě ke každému novému výrobku Vestax UM obdrží automaticky. Pokud si ale chce pořídit další UM - například stažením v elektronické verzi PDF anebo UM ztratí nebo si zakoupí produkt z druhé ruky (např. v bazaru) a UM k němu prodávající nedodal, potom za tuto službu čili "pořízení nového UM" musí uhradit paušální poplatek. Výhodu mají stálí zákazníci - držitelé VIP zákaznických karet Vestax PFA, kteří mají takové služby zahrnuty v ceně balíčku. Jedná-li se o dodání UM v tištěné podobě, pak je tato služba zpoplatněna obdobně.
back to list of topics

GUARANTEE

What is the Vestax brand warranty?

  • The standard warranty period for Vestax products is 24 months. For some special products, the warranty can be extended to 36 months. Products that are labeled "custom-made" in our e-shop are subject to a 6-month warranty. All spare parts are provided for 12 months warranty period.

Jak je to se zárukou u koupi tzv. z druhé ruky?

  • Pokud se jedná o zakoupení výrobku Vestax tzv. "z druhé ruky" (například na internetové aukci, v bazaru, na zahraničním aukčním serveru nebo jiným způsobem, kdy kupujete výrobek od původního majitele), je třeba si uvědomit, že záruku na výrobek poskytl prodávající původnímu majiteli (kupujícímu) a tedy, že záruka na další případné majitele výrobku nepřechází. Dle zákona je možné reklamaci uplatnit pouze na základě písemné plné moci od původního majitele. Nestačí tedy mít k výrobku např. původní záruční list. Mějte to na paměti, pokud budete chtít výhodně nakupovat tzv. "z druhé ruky". Takový nákup přináší i další možná rizika. Záruka se přenáší pouze převodem práv, která vyplývají ze záruky, postoupením pohledávky. Postoupit je možné jednak právo z vady již existující (nárok, který má nynější prodávající spotřebitel vůči obchodníkovi, který mu věc prodal), jednak z vad, které by se na věci mohly vyskytnout v budoucnu a na které se vztahuje záruka. Postoupení pohledávky vyžaduje vždy písemnou formu notářsky ověřenou.

Lze uplatnit přechod záruky?

  • Pokud jste výrobek značky Vestax zakoupili před datem 1.10.2012, pak je zapotřebí uplatňovat záruku u toho prodejce, kde jste tento výrobek zakoupili, protože naše společnost nepřebírá záruky na výrobky na náš trh uvedené jinou právnickou osobou (firmou). Za povinnosti, vyplývající ze zákonem stanovené záruční lhůty (§ 619 a násl. Občanského zákoníku) na výrobky Vestax, uvedené na český trh před datem oficiálního vzniku zastoupení Vestax ČR/SR společností Audimpex s.r.o., nese odpovědnost ten, kdo tyto výrobky na náš trh uvedl, tedy předchozí distributor anebo obchodník, který výrobek značky Vestax dovezl do České republiky individuálně a následně vám ho prodal. Budete-li mít jakékoliv nejasnosti, obraťte se na naše Obchodním oddělení.

Jak je to se zárukou po vyhlášení konkurzu výrobce Vestax Corporation od ledna 2015?

  • Touto problematikou se podrobně zabývá článek, zveřejněný na našich webových stránkách. Za veškeré záruky na původní výrobky Vestax, vyrobené a na trh uvedené do roku 2014 včetně, zodpovídá od 5.1.2015 Vestax Corporation Ltd. 1-18-6 Wakabayashi, Setagaya-ku, Tokyo 154 0023, Japan. Veškeré škody takto spotřebiteli vzniklé je nutno uplatňovat u správce konkurzní podstaty. Článek naleznete zde.
back to list of topics

COMPLAINT

Jak správně postupovat v případě reklamace?

  • Podrobné informace o tom, jak postupovat v případě reklamace, naleznete v našem Reklamačním řádu. Správný postup při reklamaci, co všechno musí Vaše reklamace obsahovat a jak má vypadat zboží k reklamaci zasílané přepravní službou nebo poštou najdete přehledně v tomto zkráceném manuálu.

How to proceed properly in case of a complaint?

  • For detailed information on how to proceed with a complaint, please see our Complaints Procedure. The correct procedure for claiming, what your claim must include and what the goods should look like for a complaint sent by a shipping service or by mail can be found in this abridged manual.
back to list of topics

SERVICE & REPAIRS

Where can I get the Vestax product repaired?

  • With our Vestax product, first you can contact local service center, where you purchased the device. If you can not find help, contact your Vestax national dealers, that have imported this brand into your country. If you do not succeed, then please contact our Helpdesk service. We will try to help you. Notice: this service may be subject to a charge, because we do not assume liability for third subjects.

Do you repair older Vestax products, that are out of warranty?

  • Yes, we repair the products until 1990, if spare parts are available. We have spare parts for some older Vestax products. These include for example crossfaders, faders, pitch faders, switches, RCA connectors, original turntable motors and other original spare parts. Check out our Helpdesk.

Kam se mám obrátit na servis s přístrojem Vestax?

  • S přístrojem Vestax se můžete obrátit na náš servis pro Českou republiku v Praze nebo pro Slovenskou republiku v Bratislavě. Doporučujeme kontaktovat servisy prostřednictvím našich stránek, kde zároveň zjistíte aktuální volnou kapacitu servisu (možnou dobu opravy) a předběžný odhad ceny opravy. Kontakty na naše servisní střediska naleznete v sekci Autorizovaný servis.

Opravujete starší výrobky značky Vestax, které jsou již po záruce?

  • Ano, opravujeme výrobky až do roku výroby 1995, pokud jsou přímo u výrobce dostupné náhradní díly, rádi Vám poskytneme i pozáruční servis na jakékoliv výrobky značky Vestax za co nejpříznivější cenu. Ta závisí na typu produktu, charakteru závady a ceně náhradních dílů. Jako distributor máme přístup k nejrozsáhlejší celosvětové databázi náhradních dílů a součástkové základně. Další informace získáte v našem Servisním oddělení.

U koho mám uplatnit záruku, pokud jsem výrobek značky Vestax zakoupil před datem 1.10.2012?

  • Protože je oficiální zastoupení japonské značky Vestax v ČR naší společností datováno od 1.10.2012, zákonné záruky na výrobky této značky, zakoupené před tímto datem musíte z pohledu Vás, coby spotřebitele, uplatňovat tam, kde jste výrobek zakoupili. Pokud máte s tímto uplatněním záruky potíže, kontaktujte naše Servisní oddělení. Neváhejte nám nahlásit i jakákoliv ostatní pochybení Vašeho lokálního prodejce, vztahující se k naší značce Vestax. Uvítáme Vaše názory, náměty a připomínky. Naše právní oddělení je připraveno pomoci Vám ve sjednání nápravy a nalezení řešení, které vám pomůže.
back to list of topics

TECHNICAL SUPPORT

I bought the Vestax and the manual is missing.

  • For each new product Vestax (which was sold to the first user), instructions, software CD-ROMs, and other consumer information were provided. If you purchased the device at a bazaar or from another user, original manuals or installation and SW / FW updates can be obtained at a small fee in our e-shop (direct link here). This is a paid service.

The product is not working properly, I need to get help.

  • If you do not know the advice of any technical problem, please use our Helpdesk Service. If you are a customer with a registered product, that you purchased at our official sales network Vestax Europe, you also have a Hotline service. If you purchased the product elsewhere, you can get these services by purchasing a "Passport Full Access" VIP customer card. The VIP card can be purchased at our e-shop. Direct link to purchase is here.

Potřebuji zjistit, jak se má nastavit výrobek Vestax, kam se mám obrátit?

  • Pokud jste přístroj zakoupili u nás, kontaktujte nejlépe technickou podporu - Helpdesk. Pokud jste ale přístroj koupili jinde, pak kontaktujte nejprve svého obchodníka nebo toho, kdo vám přístroj prodal. Helpdesk slouží přednostně našim stálým a registrovaným zákazníkům, držitelům karet Vestax PFA. Váš požadavek bude vyřízen až poté, co se uvolní kapacita a to v takovém pořadí, v jakém došel a v základním informačním rozsahu.

Výrobek mi nefunguje správně, potřebuju se poradit.

  • Pokud si nebudete vědět rady s nějakým technickým problémem a budete potřebovat odbornou konzultaci, máte-li nečekané technické obtíže s přístrojem nebo požadujete řešení v souvislosti s jeho údržbou či provozem, využijte naší služby Helpdesk. Pokud jste zákazník se zaregistrovaným výrobkem, který jste zakoupil v naší oficiální prodejní síti, máte k dispozici též Hot-line službu. Pokud jste výrobek zakoupil jinde, máte možnost získat tyto služby dokoupením zákaznické karty "Passport Full Access". Kartu lze zakoupit v našem e-shopu.

Koupil jsem přístroj Vestax po záruce a chybí mi návod.

  • U každého námi dodávaného nového přístroje byl přiložen návod a další informace pro spotřebitele. Pokud jste jej zakopupil u nás, kontaktujte Helpdesk, na základě vaší registrace a přiděleného čísla vám bude poskytnut zdarma náhradní. Pokud jste přístroj koupili z druhé ruky, lze originální manuály nebo návody na instalaci a aktualizaci SW/FW získat za nepatrný poplatek v našem e-shopu (odkaz zde).

Proč nemohu volně stáhnout český/slovenský manuál z vašeho webu?

  • Tištěné manuály v českém jazyce jsou nedílnou součástí každého originálního balení nově zakoupených výrobků značky Vestax, jestliže pocházejí z naší oficiální distribuce v ČR. Pokud ale zakoupíte výrobek mimo oficiální distribuční síť, je na tom, kdo Vám zboží prodal, aby Vám k němu zajistil český návod k použití. České návody jsou duševním vlastnictvím naší společnosti coby distributora a podléhají autorským právům. Pouze zakoupením výrobku Vestax v oficiální distribuční síti máte nárok od nás k výrobku dostat český manuál. Pokud zakoupíte výrobek mimo oficiální obchodní síť v ČR/SR, jedná se o tzv. šedý dovoz a je v takovém případě věcí daného obchodníka, aby Vám český/slovenský návod opatřil. Více se o této problematice dozvíte v tomto článku.
back to list of topics

CUSTOMER CARD PFA

What is a PFA Customer Card and what it serves?

  • If you are not our permanent customer (with registration), then the Vestax PFA Customer Card (Passport Full Access) will bring you many benefits: you will get access to the "MyV Zone" user section, access to the documentation and the update software / firmware of the manufacturer. You will also get discounts on the purchase of original spare parts. For all available benefits of our Vestax PFA Customer Card, please refer to this page. Here you can purchase Vestax PFA Customer Card.

Co to je karta PFA a k čemu mi bude dobrá?

  • Pokud nejste našim zavedeným stálým zákazníkem (s registrací), pak vám zákaznická karta PFA (Vestax Passport Full Access)  přinese spoustu výhod: získáte přístup do uživatelské sekce "Moje zóna", přístup k dokumentaci a aktualizačnímu software/firmware výrobce, získáte slevy na příští nákupy produktů značky Vestax a také slevy na nákup originálních náhradních dílů a slevy servisních prací. O všech dostupných výhodách naší zákaznické karty Vestax PFA se prosím informujte na této stránce.

Proč nejsou informace přístupné všem bez rozdílu?

  • Zákaznické karty PFA přinášejí výhody našim stálým a ověřeným zákazníkům. Od 5. ledna 2015, kdy se japonská společnost Vestax Corporation nachází ve zvláštním režimu, přešly automaticky náklady na technickou podporu a záruční servis na jednotlivé distributory, což v praxi znamená, že zákazníci, kteří výrobky nezakoupili přes naší tuzemskou distribuční síť, nemohou využívat stejných služeb jako zákazníci, kteří výrobky zakoupili u nás nebo v naší distribuční síti. Abychom mohli nabídnout podporu všem uživatelům, mají nyní možnost tyto služby získat pořízením vlastní zákaznické karty Vestax PFA.

Jsem uživatelem značky Vestax, zakoupil jsem produkt u vás ale kartu nemám.

  • Pokud jste již naším stálým zákazníkem a splňujete limit pro získání karty, který představuje podmínka, že jste v posledních dvou letech (2015-2016) u nás zakoupil zboží či služby v celkové hodnotě více jak 20.000 CZK bez DPH, anebo jste v tomto období nakoupil více jak 6x, pak máte kartu Vestax PFA automaticky zřízenou zdarma a služby můžete využívat bez dalších úkonů. Ověřit si tyto informace můžete jednoduše položením dotazu na naši zákaznickou podporu Helpdesk.
back to list of topics

GENERAL QUESTIONS

Your Vestax Megastore shop still works?

  • Yes, of course. We sell out of stock (as a former distributor Vestax from Czech & Slovak Country). As the Vestax brand closed in Japan and apparently will not continue new production, it is not possible to get the new products elsewhere. We only sell out of stock current products (updated December ´17). The main trade business is the sale of various original spare parts Vestax Japan.

Future for the brand Vestax?

  • The Japanese brand was in short trouble at the end of 2014 and in early 2015, insolvency proceedings were opened in Tokyo. Bankruptcy of Vestax Corporation Ltd. does not automatically absolute death of this brand forever. It will depend on the new investor who (for example) is interested in the legendary brand with more than 35 years of tradition. We believe the brand Vestax will come back once again; as the Terminator said, I'll be back ツ
◄ back to list of topics

 

 

.

infoidea Tip: Did you not find an answer to your question? Really not? Do not hesitate to ask us. Let's get it click here ►