OK

Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more

Home » Obchodní informace » Doprava zboží a ceny

Doprava zboží a ceny

Při objednávání zboží si můžete zvolit z našich smluvních přepravců toho, kterým vám bude vyhovovat. Veškeré ceny dopravy jsou uvedeny bez základní sazby DPH. O dalších možnostech se informujte v našem obchodním oddělení. Tyto ceny platí pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky. Ceny platí pro uvedená území.

 

 

 

Doprava zboží

Česká pošta - Balík Do ruky

◄ zpět na seznam dopravy

Česká pošta - Balík Do rukySledování zásilky

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování bude informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete informováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo na přepážce pošty nebo poštovnímu doručovateli. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce následující pracovních den. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 

CENY DOPRAVY

Dopravné za 1 balík při platbě předem bez DPH 198,- Kč
Dopravné + dobírečné při platbě při dodání bez DPH * 247,- Kč
Dopravné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA
Dobírečné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři sledování zásilek. Tyto ceny platí pouze pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky.
POZNÁMKA: *) zboží na dobírku zasíláme pro smluvní zákazníky.

 

◄ zpět na seznam dopravy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doprava zboží

Česká pošta - Balík Na poštu

◄ zpět na seznam dopravy 

Česká pošta - Balík Na poštuSledování zásilky

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, od kdy na Vás bude čekat. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo na přepážce pošty nebo poštovnímu doručovateli. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce následující pracovních den. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 

CENY DOPRAVY

Dopravné za 1 balík při platbě předem bez DPH 198,- Kč
Dopravné + dobírečné při platbě při dodání bez DPH * 247,- Kč
Dopravné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA
Dobírečné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři sledování zásilek. Tyto ceny platí pouze pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky.
POZNÁMKA: *) zboží na dobírku zasíláme pro smluvní  zákazníky.

 

◄ zpět na seznam dopravy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doprava zboží

PPL kurýrní služba

◄ zpět na seznam dopravy 

PPLSledování zásilky

Přepravní společnost PPL doručuje zboží obvykle do 24 hodin od expedice zásilky ze skladu po celé ČR. Zboží vám bude doručeno následující pracovní den po té, co Vám potvrdíme vyřízení objednávky. Potvrzení vám přijde na email. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den, pokud je objednávka přijata do 15:00 hodin. Zboží je doručováno PPL v pracovní dny v době mezi 9:00-18:00 hodinou.

Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Ve vybraných lokalitách si můžete zvolit tzv. Večerní doručení a to od 17-21 hodin; na tomto odkazu naleznete seznam lokalit pro Večerní doručení. Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do poštovní schránky informaci, kdy se uskuteční další pokus o doručení.

Zásilky na dobírku lze uhradit též platební kartou. Platebním terminálem jsou vybavena všechna vozidla PPL, využívající ve spolupráci s Českou spořitelnou a.s. platební terminály. Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme zároveň pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po jejím rozbalení.

 

CENY DOPRAVY

Dopravné za 1 balík při platbě předem bez DPH 198,- Kč
Dopravné + dobírečné při platbě při dodání bez DPH * 247,- Kč
Dopravné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA
Dobírečné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 225 331 500 nebo na tomto formuláři sledování zásilek. Tyto ceny platí pouze pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky.
POZNÁMKA: *) zboží na dobírku zasíláme pro smluvní  zákazníky.

 

◄ zpět na seznam dopravy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doprava zboží

DPD kurýrní služba

◄ zpět na seznam dopravy 

DPDSledování zásilky

Přepravní společnost DPD doručuje zboží obvykle do 24 hodin od expedice zásilky ze skladu po celé ČR. Zboží vám bude doručeno následující pracovní den po té, co Vám potvrdíme vyřízení objednávky. Potvrzení vám přijde na e-mail. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den, pokud je objednávka přijata do 15:00 hodin. Zboží je doručováno DPD v pracovní dny mezi 9:00-18:00 hodinou. O doručení zboží Vás většinou v den dodání bude ráno okolo 7:00 hodiny informovat telefonicky kurýr společnosti. Přibližný čas doručení můžete zjistit zadáním čísla zásilky do harmonogramu doručování DPD.

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. V případě zjevného poškození obalu zásilky je nutné sepsat Zápis o škodě ihned při převzetí zásilky s řidičem. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 

CENY DOPRAVY

Dopravné za 1 balík při platbě předem bez DPH 198,- Kč
Dopravné + dobírečné při platbě při dodání bez DPH 247,- Kč
Dopravné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA
Dobírečné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 841 700 700 nebo na tomto formuláři sledování zásilek. Tyto ceny platí pouze pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky.

 

◄ zpět na seznam dopravy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doprava zboží

Uloženka.cz výdejní místa

◄ zpět na seznam dopravy 

ULOŽENKA CZSledování zásilky

Služba pro všechny, kteří nemají čas čekat na doručení zásilky doma a chtějí si ji vyzvednout podle vlastních časových dispozic na určeném místě poblíž svého bydliště. Objednejte si zboží v našem e-shopu a zadejte způsob dopravy Osobní odběr na pobočkách Uloženka. Vyberete si jednu z hlavních poboček, která vám nejvíce vyhovuje pro vyzvednutí zásilky a tuto adresu zadejte do objednávky do kolonky  Dodací adresa (viz příklad).

Jakmile předáme Vaši zásilku, dostanete e-mailem číselný kód a odkaz ke sledování pohybu zásilky. Snadno tak zjistíte, kde se zásilka právě nachází. O aktuálním pohybu Vaší zásilky se můžete také informovat na odkaze Uloženka.cz > sledování zásilky, zadáním tzv. ID čísla. Toto číslo obdržíte, jakmile zásilku zadáme k přepravě. K vyzvednutí zásilky uvedete ID číslo zásilky. Toto číslo obdržíte zprávou (mail nebo SMS) zároveň s informací – vaše zásilka je připravena k vyzvednutí.

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo namístě. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte vašeho přepravce do 3 pracovních dní od data doručení. Doporučujeme zároveň pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po jejím rozbalení pro reklamační řízení.

 

CENY SLUŽBY ULOŽENKA

Cena dopravy a služby za 1 balík při platbě předem 198,-
Dopravné + dobírečné při platbě při dodání není k dispozici
Cena při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH a platbě předem ZDARMA
Cena při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH a platbě při dodání      není k dispozici

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla ID (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na stránkách Uloženka.cz na tomto formuláři sledování zásilek. Tyto ceny platí pouze pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky.

 

◄ zpět na seznam dopravy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doprava zboží

DHL Express Slovakia kurýní služba

◄ zpět na seznam dopravy 

DHLSledování zásilky

Přepravní společnost DHL Express Slovakia doručuje zboží  po celém Slovensku obvykle do  2-4 dnů od expedice zásilky ze skladu. Zboží vám bude doručeno v následující pracovní dny po té, co Vám potvrdíme vyřízení objednávky. Potvrzení vám přijde na email. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den, pokud je objednávka přijata do 15:00 hodin. Zboží je doručováno DHL Express v pracovní dny v době mezi 9:00-18:00 hodinou.

Než k vám přijede dodávka DHL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.dhl.sk. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do poštovní schránky informaci, kdy se uskuteční další pokus o doručení.

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte vašeho přepravce do 3 pracovních dní od data doručení. Doporučujeme zároveň pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po jejím rozbalení pro reklamační řízení.

 

CENY DOPRAVY PRO SLOVENSKO

Dopravné za 1 balík do 590,- € při platbě předem 15,- €
Dopravné + dobírečné do 590,- € při platbě při dodání není k dispozici
Dopravné při objednávce zboží nad 590,- €   plat.předem ZDARMA
Dopravné při objednávce zboží nad 590,- €  dobírka       ZDARMA

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 18 811 nebo na tomto formuláři sledování zásilek. Pokud potřebujete znát ceny dopravy do ostatních zemí, použijte interaktivní formulář. Tyto ceny platí pouze pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky.

 

◄ zpět na seznam dopravy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doprava zboží

FedEx zásilková přepravní společnost

◄ zpět na seznam dopravy 

FedEx ExpressSledování zásilky

Služba pro naše významné zahraniční klienty a všechny, kteří potřebují dopravit zásilku na větší vzdálenost. Zásilková přepravní společnost FedEx vynalezla expresní distribuci a zůstává největší světovou společností nabízející expresní přepravu. Poskytuje rychlé, spolehlivé a včasné dodávky do více než 220 zemí a oblastí světa a spojuje trhy, které představují přes 90 procent celosvětového hrubého domácího produktu.

Zásilka je vyzvednuta v našem centrálním skladu. Při vyzvednutí obdržíte notifikační email FedEx Shipment Notification s parametry zásilky, předpokládaným datem a časem doručení, sledovacím číslem a odkazem k online přístupu ke sledování pohybu zásilky. Během cesty zásilky budete dostávat aktualizované notifikace o jejím pohybu, současně ji můžete sledovat zadáním čísla zásilky do formuláře. Před doručením zásilky opět dostanete email s oznámením přesného času doručení zásilky lokálním kurýrem FedEx Express.

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo namístě. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte vašeho přepravce do 2 pracovních dní od data doručení. Doporučujeme zároveň pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po jejím rozbalení pro reklamační řízení.

 

CENY DOPRAVY FEDEX EXPRESS

Dopravné za 1 balík (dle hmotnosti a regionu) spočítat cenu
Dopravné + dobírečné při platbě při dodání není k dispozici
Dopravné za 2 a další balík (dle hmotnosti a regionu) spočítat cenu
Dobírečné při objednávce zboží nad 4.132,- bez DPH není k dispozici

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla zásilky (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 1 33339 nebo na tomto formuláři sledování zásilek. Tyto ceny platí pouze pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky.

 

◄ zpět na seznam dopravy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doprava zboží

MESSENGER kurýrní služba

◄ zpět na seznam dopravy 

MESSENGER kurýrní službaSledování zásilky

Messenger je největší městská expresní kurýrní služba. Doručí vaši zásilku spolehlivě a bezpečně. Kurýra lze objednat 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Nabízí rychlé i ekonomické doručení. Služby platí nejen pro hlavní město Prahu ale i pro oblasti Praha–Východ a Praha–Západ.

Zásilka je z našeho centrálního skladu u Liberce dodána do Prahy a odtud pak kurýrní službou. Podmínkou doručení ještě týž den je to, aby zboží bylo k dispozici v pražském skladu. Informujte se proto předem o možnostech doručení. Zásilku si ale můžete sami načasovat tak, aby vás kurýr zastihl doma nebo na pracovišti, zkrátka tam, kam si přejete zásilku doručit. Doba doručení je nejdříve do 5 hodin (den i časový interval pro doručení si vyberete sami). V čase příjezdu kurýra budete telefonicky kontaktováni a požádáni o převzetí zboží. Buďte prosím připraveni převzít Vaši zásilku, kurýr může čekat maximálně 10 minut.

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo namístě. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte vašeho přepravce do 2 pracovních dní od data doručení. Doporučujeme zároveň pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po jejím rozbalení pro reklamační řízení.

 

CENY DOPRAVY MESSENGER kurýrní služba Praha

Dopravné za 1 balík po Praze při platbě předem 249,-
Dopravné + dobírečné při platbě při dodání není k dispozici
Dopravné za 1 balík mimo Prahu při platbě předem spočítat cenu
Dopravné při objednávce zboží nad 16.528,- bez DPH ZDARMA

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o možnostech dodání Vaší zásilky, můžete si vyhledat podrobnosti a způsoby přepravy na infolince 220 400 000 nebo na tomto formuláři možnosti přepravy zásilek po Praze. Tyto ceny platí pouze pro maloobchodní oběratele - koncové zákazníky.

 

◄ zpět na seznam dopravy