OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Audimpex » Servis a podpora » Service center CZ

Servisní centrum CZ

Servisní centrum Vestax je nejlepším řešením v případě, že s výrobkem není všechno v pořádku. Odborně vyškolení profesionálové. Mnohaleté zkušenosti. Kvalitní diagnostické metody. Špičkový software a hardware japonské značky Kyoritsu Electrical Instruments Works® a americké značky Tektronix™. Přímé propojení s výrobou a dodavateli dílů v Japonsku. Pravidelná školení servisních techniků. Široká součástková základna, přes 1.500 položek náhradních dílů skladem. Vaši servisní zakázku budete mít možnost kdykoliv sledovat online a uvidíte průběh opravy.

 

OBJEDNÁNÍ OPRAVY

Máte-li jakýkoliv dotaz, týkající se servisu / opravy přístroje značky Vestax v České republice a na Slovensku, pište nám nejlépe prostřednictvím formuláře Rychlý dotaz pro servis níže. K objednání záruční nebo pozáruční opravy používejte vždy formulář "Servisní/Reklamační protokol". Urychlíte tím vyřizování vaší zakázky. Před objednáním opravy konkrétního výrobku si nejprve připravte následující údaje:

  • typový model přístroje Vestax - vyberete z nabídky menu při objednání opravy online
  • sériové výrobní číslo (z originálního výrobního štítku, umístěného na přístroji)
  • co nejpřesnější popis, jak a kdy se vám projevuje závada
  • datum zakoupení (popř. odhadem stáří přístroje)
  • kontaktní údaje (nejlépe telefonické spojení)

Před odesláním zkontrolujte, zda-li zásilka obsahuje vše potřebné - viz odeslání zboží k reklamaci. Na další stránce vidíte online aktuální kapacity servisních středisek, podle toho můžete přibližně určit čekací lhůtu k odbavení vaší zakázky. Pokud vyplníte Servisní protokol online, nemusíte k vaší zásilce na servis přikládat žádné další domumenty!

 

infoideaKe zrychlení procesu doporučujeme opravu objednat prostřednictvím Servisního protokolu.

 

SLEDOVÁNÍ OPRAVY ONLINE

Vaši opravu po přijetí na náš servis máte možnost kdykoliv sledovat online. Získáte tak okamžitou informaci o tom, co se s vaším přístrojem děje, jak pokračuje servisní práce a uvidíte reálný termín, ve kterém bude vaše oprava dokončena, oproti plánovanému odhadu, stanovenému při převzetí zakázky na servis. Sledování opravy online je naší novou službou. Přístup do sekce Stav servisní zakázky online obdrží zákazník automaticky po přijetí přístroje na servis.

 

CENY OPRAVY

Pokud chcete zjistit pouze cenu případné opravy přístroje po záruce, nebo cenu náhrádních dílů, které nejsou v eshopu, pro rychlé vyřízení všeho požadavku použijte následující formulář. Mějte na zřeteli, že ceny jsou pouze orientační. Pokud chcete k přístroji přesné zjištění závady, rozpočet opravy a posudek pro pojišťovnu, účtuje se paušál 750,- CZK + 21% sazba DPH. Normovaná hodinová sazba odborného servisu Vestax se pohybuje v rozpětí od 500,- do 750,- CZK (dle kategorie) plus 21% sazba DPH. Pro stálé zákazníky - majitele VIP zákaznické karty PFA platí na servis a náhradní díly sleva 20%.

 

RYCHLÝ DOTAZ PRO SERVIS:

Česká republika
  Slovenská republika
 

Zvýrazněné položky jsou povinné.